6 Ocak 2014 Pazartesi

vedasızım

VEDASIZIM..
Son günlerde umursamazca başını çeviriyorsun .öyle sessizce duruyorsun yanımda.yüzün hep asık somurtup duruyorsun bana.eskisi gibi belirmiyorsun aniden yanımda eğilip öpmüyorsun da .bende de bir inat . gözlerimizle özlerken dilsizliğimizle cezadayız birbirimize.ilk konuşan olmamaya gayretliyiz aşka gayretsizliğimiz kadar.yüzümün diğer yarısı yüzün, bedenimin tamamlayıcısı bedenin ,bilmiyorsun.bil isterdim hatırlatılmadan.
   bir veda bile yakıştıramıyorum aşkıma.hiçbir kelimeyle gidemiyorum.yüklenemiyorum anlamını doğuracağı sonuçları.gidişim dolanıyor ayağıma sıksık düşüyorum.hoşçakal desem kal demiş olmak var sana.buda benim gitmem demek oluyor . güle güle desem sonuna git demek gerekecek ki buda senin gitmen benim kalmam olur.kendine iyi bak bu en kötüsü.kendine bakarsan bana bakmayacaksın senin gözlerinin olmadığı bir hayatı ben ne yapacağım. ,,

en iyisi kalmalara kal bana .gelmeye gel yanıma .okşama dola parmaklarına,öpüşleri dudaklarına. yok veda .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder