6 Ocak 2014 Pazartesi

ben sevgili



 BEN SEVGİLİ..
hiç çok uzaklarda herkezin  yakınında hiç kimsen olduğu oldumu?hiç tanışmamış olsaydım dediğinde kısada olsa mutlu günlere ayıp sevgili.yaşamış olmaksa sonu ayrılık ne çare .ne diyeceğim kendime olsun yaşadın yok ama vuslatın.sus kalbim konuşma artık. tesadüfen sana çarptığında bakışlarım bir daha toplayamadım. o günden beri paramparça sol yanım.beni bana bıraktın bilirim. ama ben artık benim değilim.kayıbım sana gelen bilmediğim yollarda.her adımım, acı yutkunup söndüremediğim ateş içimde yokluğun.aşık olmaya verilirse karar kararım sensin,kimseye söyleme kimse bilmesin.gülüşünün ucunda idam mahkumu ,ipin ucunda sallanıyorum bir kez daha bakayım diye ölüme direnip.aşkın ana dili hasretmiş ya lisanı hasret konuşturan beni.ben ah ben ne yapayım ki şimdi beni....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder